TBWA\PR nie pracuje już dla FoodCare
13.01.2011, 09:25
Agencja TBWA\PR zakończyła współpracę z firmą FoodCare w zakresie działań public relations – o czym poinformowała w oficjalnym komunikacie. Opuszcza firmę, gdy ta jest w sytuacji kryzysowej wynikłej ze sporu z Dariuszem Michalczewskim o prawa do marki Tiger.
– Dużo się dzieje wokół FoodCare i chcieliśmy, żeby dziennikarze wiedzieli, że nie powinni się już zwracać do nas z pytaniami w sprawie tej firmy – tłumaczy wczorajszy komunikat Agnieszka Szymanowska, dyrektor zarządzająca TBWA\Warszawa. Przyznaje, że opuszczanie klienta w tym okresie nie jest korzystne dla wizerunku FoodCare. – Ale decyzja o zakończeniu naszej współpracy została podjęta dużo wcześniej, przed kryzysem związanym ze sporem z Michalczewskim. Po prostu nie zgadzaliśmy się co do wizji i sposobu współpracy – dodaje Szymanowska. Nieoficjalnie przedstawiciele FoodCare mówili o niezadowoleniu ze współpracy z TBWA\PR. – Jesteśmy w trakcie przetargu, w którym ma zostać wybrana nowa agencja PR. Konkurs zostanie rozstrzygnięty do końca stycznia – ucina nasze pytania Karolina Kowalczyk, kierownik ds. mediów i rozwoju sprzedaży w FoodCare. W konkursie startują: Kostrzewa Public Relations, Weber Shandwick, Star PR i Media Forum. Obecnie dla FoodCare pracuje projektowo agencja Perception PR.(RYD, 13.01.2011)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter










