Dział: REKLAMA

Dodano: Styczeń 13, 2011

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

TBWA\PR nie pracuje już dla FoodCare

Agencja TBWA\PR zakończyła współpracę z firmą FoodCare w zakresie działań public relations – o czym poinformowała w oficjalnym komunikacie. Opuszcza firmę, gdy ta jest w sytuacji kryzysowej wynikłej ze sporu z Dariuszem Michalczewskim o prawa do marki Tiger.

– Dużo się dzieje wokół FoodCare i chcieliśmy, żeby dziennikarze wiedzieli, że nie powinni się już zwracać do nas z pytaniami w sprawie tej firmy – tłumaczy wczorajszy komunikat Agnieszka Szymanowska, dyrektor zarządzająca TBWA\Warszawa. Przyznaje, że opuszczanie klienta w tym okresie nie jest korzystne dla wizerunku FoodCare. – Ale decyzja o zakończeniu naszej współpracy została podjęta dużo wcześniej, przed kryzysem związanym ze sporem z Michalczewskim. Po prostu nie zgadzaliśmy się co do wizji i sposobu współpracy – dodaje Szymanowska. Nieoficjalnie przedstawiciele FoodCare mówili o niezadowoleniu ze współpracy z TBWA\PR. – Jesteśmy w trakcie przetargu, w którym ma zostać wybrana nowa agencja PR. Konkurs zostanie rozstrzygnięty do końca stycznia – ucina nasze pytania Karolina Kowalczyk, kierownik ds. mediów i rozwoju sprzedaży w FoodCare. W konkursie startują: Kostrzewa Public Relations, Weber Shandwick, Star PR i Media Forum. Obecnie dla FoodCare pracuje projektowo agencja Perception PR.

(RYD, 13.01.2011)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.